Monday, October 15, 2012

Small Flower Jewelry

いくらなんでも、そろそろホリデーセールアイテムの準備を始めなければ!今のところサインアップしているのは、近所のチャーチのホリデーセールのみ。ここは去年も出店させていただいた。そんなたくさんお客さんは来なかったけれど、とてもよくオーガナイズされていたので、今年も参加することにしました。去年は一日で十点くらい売ったので、まあまあの売り上げだったかな。
今年は、かわいい女の子用のお花のイヤリングも用意しました。というのも、去年私のブースに、何人か小さい女の子が立ち寄ってくれたんだけれど、子供用のジュエリーは何も作っていなかったから。

こんなフラワーピアスを作ってみたけど、気に入ってもらえるかしら。

I really have to start preparing for this Holiday season's sale! So far I singed up one holiday market at local church. I had a table last year too. There were not so many people came but it was well organized. I sold about ten items so it was not too bad. This year, I made cute flower earrings for little girls customers. I had a few girls stopped by my table but I didn't have any kids jewelry.

I hope they would please my little customers!

No comments:

Post a Comment